
I Fòrum d’Empreses per la Diversitat de València
- El Fòrum d’Empreses per la Diversitat és una oportunitat única per a connectar amb professionals i empreses compromeses amb la normalització i la diversitat de persones amb discapacitat en l’àmbit laboral.
Durant este esdeveniment assistiràs a xarrades inspiradores, taules redones, un teatre totalment disruptiu i un taller que establirà precedents, tot entorn de temes clau relacionats amb la diversitat en l’àmbit empresarial.
Programa:
9.30h – 9.45h. Obertura institucional: Marta Torrado, regidora de Benestar Social de l’Ajuntament de València.
9:45h – 10:00h. Xarrada inspiradora: Mª de la Mar Galcerán, funcionària de la Conselleria de Sanitat i Diputada de les Corts Valencianes pel PP.
10.00h – 10.30h. Perspectiva de la diversitat des dels diferents agents del canvi: Chele Esteve, Direcció Càtedra Bretxa digital i Discapacitat; Irene Moscardó, vicepresidenta AECTA; representant de l’Administració pública.
10.30h – 11.00h. La mirada de la diversitat en el si de les empreses: Julia Pla, CEO ToTó; Flavia Sosa, sòcia Lago Becu; Paula Martínez, Grau Psicologia.
11.00h – 11.30. Pausa – Networking.
11.30h – 12.00h. Teatralitzem la normalització: Dirigit pel Centro de artes Escénicas Cuencaskene.
12.00h – 13.30h. Co-creem el decàleg de les empreses per la diversitat. Taller participatiu i exposició de resultats del taller.
13.30h – 14.00h. Tancament i conclusions.
Inscripció gratuïta. Registra’t per a assegurar el teu lloc en l’I Fòrum d’Empreses per la Diversitat de València perquè les places són limitades.