La cura integral a Europa: Claus, desafiaments i bones pràctiques
16/03/2021 09:30-16/03/2021 11:30- Programació
- Salut
- Els socis del projecte pilot d’Horizon 2020 a València, ValueCare, en coordinació amb “Covenant on Demographic Change” organitzen l’esdeveniment en línia de caràcter internacional: “La cura integral a Europa: Claus, desafiaments i bones pràctiques”.
- L’esdeveniment és gratuït i està obert a tot el públic. Se celebrarà el pròxim 16 de març de 9.30 a 11.30 hores.
- Es podrà seguir per streaming. Reserva d’entrades ací / Tiquet booking here.
- El webinar es desenvoluparà en anglés. Consulta el programa ací
El centre d’Innovació de l’Ajuntament de València, Las Naves, en coordinació amb “Covenant on Demographic Change”, organitza l’esdeveniment “La cura integral a Europa: Claus, desafiaments i bones pràctiques” amb la finalitat de donar a conéixer els beneficis que la cura integrada pot tindre sobre les persones majors.
Aquest objectiu aconseguisca un especial relleu després que haja sigut detectat un empitjorament en les condicions físiques, emocionals i mentals en la població més major d’Europa a causa de les circumstàncies derivades per la pandèmia actual provocada pel virus COVID-19.
Ara més que mai, es postula com a fonamental un enfocament que estiga basat en integral en cures integrades amb intervencions personalitzades i supervisades per professionals del sector soci-sanitari per a millorar la qualitat de vida de les persones majors.
A més d’incrementar el coneixement sobre les cures integrals a nivell europeu, aquest esdeveniment es presenta com una oportunitat per a compartir i intercanviar bones pràctiques amb professionals experts en aquest camp de diferents parts d’Europa.
Event pasat
16/03/2021 09:30
16/03/2021 11:30